Zaposleni vidimo prednosti novega hotela z restavracijo v:
- lokaciji: 200 m od jezera, pogled na jezero,
- majhnosti: 22 stilsko opremljenih sob,
- tradiciji: hotel s svojo opremo, zgradbo, osebjem, uslugami, priča o obdobju, v katerem je deloval in obenem nudi vse moderno udobje, gostje bodo doživeli pristni Bled,
- fleksibilnosti: zaposleni se prilagajajo željam gostov, jih vključujejo v delovne procese (kuhanje, nabiranje zelišč, vrtnin na domačem vrtu, gob…), skupaj načrtujejo kosila in večerje in kuhajo…,
- povezanosti: ponudbe hotela, destinacije, Slovenije.
- Kulinarične delavnice za otroke ob nedeljah (od 9.00 do 12.00 ure). Namen delavnic, ki so namenjene otrokom od 4. do 12. leta starosti je večplasten. Otroci se seznanjajo s poklicem in delom kuharja, spoznavajo kuhinjske pripomočke, sestavine, zelišča, pripravljajo pogrinjke ter kuhajo jedi (otroci v okviru kuharske šole kuhajo kosilo zase in za starše oz. v primeru zaključenih skupin otrok, ki jih pošiljajo osnovne šole, pripravijo kosilo zase).
- Praznovanje rojstnega dne v kuhinji – Bodi vodja kuhinje za rojstni dan. Namen praznovanja v kuhinji je na zabaven način predstaviti moderne kuharske postopke, pripomočke, pripraviti zdrav obrok za rojstni dan (dobiti bitko s hitro prehrano), navdušiti otroke in odrasle za gostinske poklice...
- Kulinarične delavnice za odrasle, za samske…Namen delavnic je na zabaven način predstaviti moderne kuharske postopke, pripomočke, tematske kuhinje, pripraviti zdrav obrok, tkati socialne vezi na nevsiljiv način...
- Kulinarične teambuildinge za podjetja. Ekipa sodelavcev pripravlja izvirne slovenske jedi in se nauči kako vrhunski obrok pripravi usklajeni tim. Delo poteka od izbire sestavin, preko priprave, delitve vlog, določitve vlog, usklajevanj, pogajanj do končnega izdelka. Kakovost jedi je odvisno od usklajenega delovanja tima.
- Hišne dogodke za promocijo gostinskih poklicev skupaj s Srednjo gostinsko in turistično šolo Radovljica, skupna promocija po osnovnih šolah (predstavitve zaposlitvenih možnosti, delovne pogoje, plačilo…)
- Projekt tepke skupaj s KGZ Gozd Bled (ohranjanje naravne dediščine, promocija avtohtonih rastlin, jedi…)
Kuharska šola je ena od poti pri zasledovanju dolgoročnega, družbeno odgovornega cilja podjetja: dvig kulture prehranjevanja in pitja. V okviru kuharske šole smo razvili programe prilagojene različnim ciljnim skupinam: otrokom, odraslim, samskim, poslovnežem... Gostom želimo pokazati zakulisje restavracije, jim prikazati lepoto gostinskih poklicev, pot jedi od izvora do krožnika, pestrost slovenske kulinarike, modernih postopkov, pripomočkov. S tem vplivamo na splošno razgledanost gostov in dajemo težo kulturi prehranjevanja in pitja, spodbujamo tesne socialne stike med ljudmi, saj je kuhanje timska dejavnost. Seveda posredno želimo, da so udeleženci na kuharski šoli v prihodnje tudi uporabniki ostale ponudbe v podjetju (nastanitev, a la carte restavracija)...
Uspešnost produkta Kuharske šole se kaže na več ravneh:
- visok delež prihodkov z naslova programov kuharske šole (cca 15% v celotnih prihodkih)
- s temi programi uspemo pridobiti več poslovnih gostov, ki delovna srečanja zaključujejo v kuhinji in spoznavajo predvsem slovensko kulinariko, ki jo nato širijo preko meja
- udeleženci kuharske šole se vračajo kot gostje v hotel in restavaracijo
- vpis v 1. letnik Srednje gostinske šole v Radovljici se je povečal tudi zaradi naših skupnih aktivnosti (prvič po 5 letih)
- naših programih pišejo mediji brezplačno (http://www.siol.net/slovenija/lokalne_novice/gorenjska/2010/03/mladi_kuharji.aspx, http://www.delo.si/clanek/99208, http://www.gorenjskiglas.si/novice/gorenjska/index.php?action=clanek&id=37167, http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042319855, http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/nedeljski/1042290275...)
1 komentar:
Same pohvale hotelu Triglav!!!
Objavite komentar