>>> ! ! ! >>> NAHAJATE SE NA SPLETNI STRANI RAZPISA SEJALEC 2004-2010.

>>> ! ! ! >>> OD LETA 2011 DALJE JE objavljen na: http://www.btps.si/default.aspx?lng=sl

20. maj 2008

Zapeljevanje z jezikom

Agencija Snovalnica, butična agencija za oglaševalske storitve in poslovno svetovanje, se v zadnjih letih specializira za turistične projekte, pri čemer jo še posebej zanima učinkovitost turističnega trženja. V okviru sodelovanja s Hostingom smo več let pisali tekste lokalnih tematskih poti za Next Exit, kasneje pa še za štiri ciljne vodiče po Ljubljani. V vodičih za poslovneže, družine, seniorje in mlade smo tekste pisali na kožo tem tako različnim tipom turističnih obiskovalcev Ljubljane. Tudi v kasnejših publikacijah (imidž katalogih za Dežele pod Snežnikom in Živahna doživetja Julijskih Alp) smo nadaljevali z razvojem turističnega nagovora v obliki doživetij in zgodb. V decembru 2007 smo za naročnika Zavod za turizem zasnovali vodič Where all of Europe meets s 63 doživetji ("delights"), januarja 2008 pa še vodič po Ljubljani v slovenščini z naslovom Mesto doživetij, katerega kreativno zasnovan tekst je predmet prijavljene inovacije. Vodič je oblikovala Mojca Budnar, Budizajn, po izhodiščih nove celostne grafične podobe John Morgan Studia.

Inovacija je v jeziku, s katerim v vodiču nagovarjamo bralca in morebitnega obiskovalca Ljubljane. Znamenitosti ene najlepših turističnih destinacij Slovenije so prestavljene v dinamičnem jeziku, ki neposredno nagovarja obiskovalca. Vseh 81 turističnih doživetij, ki jih vsebuje vodič Mesto doživetij, je opisanih v obliki zgodbe, legende ali osebnega odnosa do znamenitosti, torej v obliki doživetja. Tako se npr. Prešernov trg predstavi z zgodbo o ljubezni med Julijo in Prešernom, pa z zapisom o nočnem pokrivanju golih prsi muze nad pesnikovim kipom, zgradba Narodne univerzitetne knjižnice s Plečnikovo filozofijo o temi neznanja in svetlobo znanja, Zmajski most z legendo o zmaju, ki pomiga z repom, če prečka most devica...

V večini turističnih vodičev je tekst statičen in je napisan s stališča ponudnika. V primeru Mesta doživetij je tekst napisan "skozi oči in srce" turističnega obiskovalca, kot bi mu dejansko pisali pismo ali ustno opisovali lepote našega mesta. Preprosto, a učinkovito.

Turistični vodnik Mesto doživetij s svojimi 81 doživetji so vsi, ki so ga dobili, po pričevanjih, v celoti ali skoraj v celoti prebrali, kar je dokumentirano v obilnem "dežju" elektronskih pohval tako ponudnikov doživetij kot naključnih bralcev. Kar nekaj se jih je takoj napotilo okusit doživetje, opisano v vodiču...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

sjajno, zelo všečno in poučno