Inovacija je v jeziku, s katerim v vodiču nagovarjamo bralca in morebitnega obiskovalca Ljubljane. Znamenitosti ene najlepših turističnih destinacij Slovenije so prestavljene v dinamičnem jeziku, ki neposredno nagovarja obiskovalca. Vseh 81 turističnih doživetij, ki jih vsebuje vodič Mesto doživetij, je opisanih v obliki zgodbe, legende ali osebnega odnosa do znamenitosti, torej v obliki doživetja. Tako se npr. Prešernov trg predstavi z zgodbo o ljubezni med Julijo in Prešernom, pa z zapisom o nočnem pokrivanju golih prsi muze nad pesnikovim kipom, zgradba Narodne univerzitetne knjižnice s Plečnikovo filozofijo o temi neznanja in svetlobo znanja, Zmajski most z legendo o zmaju, ki pomiga z repom, če prečka most devica...
V večini turističnih vodičev je tekst statičen in je napisan s stališča ponudnika. V primeru Mesta doživetij je tekst napisan "skozi oči in srce" turističnega obiskovalca, kot bi mu dejansko pisali pismo ali ustno opisovali lepote našega mesta. Preprosto, a učinkovito.
Turistični vodnik Mesto doživetij s svojimi 81 doživetji so vsi, ki so ga dobili, po pričevanjih, v celoti ali skoraj v celoti prebrali, kar je dokumentirano v obilnem "dežju" elektronskih pohval tako ponudnikov doživetij kot naključnih bralcev. Kar nekaj se jih je takoj napotilo okusit doživetje, opisano v vodiču...
1 komentar:
sjajno, zelo všečno in poučno
Objavite komentar