>>> ! ! ! >>> NAHAJATE SE NA SPLETNI STRANI RAZPISA SEJALEC 2004-2010.

>>> ! ! ! >>> OD LETA 2011 DALJE JE objavljen na: http://www.btps.si/default.aspx?lng=sl

25. jun. 2009

Objava predprijav Sejalca 2009 v reviji Tur!zem

Revija za menedžment in trženje v turizmu TUR!ZEM, ki jo izdaja Slovenska turistična organizacija, posreduje strokovne informacije s slovenskega in mednarodnega turističnega trga in predstavlja pomembno podporno orodje za učinkovitejši menedžment in trženje v turizmu.

Tik pred izzidom je nova številka in v njej članek, v katerem so predstavljene vse predprijave na letošnji razpis Sejalca 2009. Prijetno branje: 1. stran, 2. stran

24. jun. 2009

Izbrani kandidati za finaliste razpisa Sejalec 2009

Prišel je trenutek za razglasitev kandidatov za finaliste.... Osemčlanska strokovna komisija (predstavnik STO, predstavnik MG, trije gospodarstveniki in trije akademiki) je v juniju ocenila vse predprijave in pripravila izbor kandidatov za finaliste.

Člani komisije so glasovali s točkami: 1 (kandidat za finalista), 0,5 (ne morem se odlociti), 0 (ni kandidat za finalista).
Meja za izbiro je bila 50% točk od 100% možnih.

Kandidati za finaliste razpisa Sejalec 2009 so:




Iskrene čestitke vsem izbranim kandidatom, ostalim pa iskrena hvala za sodelovanje. Septembra sledi oddaja končnih prijav, ki jih bodo kandidati za finaliste prejeli v kratkem.

20. maj 2009

Alpska melodija - Spin Travel

Agencijo Spin Travel tvori nadebudni tim, vodji agencije sta Tomaž in Mojca. Zelo ponosni smo na naše inovativne izlete za individualne goste, ki s svojo izrednostjo podpirajo t.i. odgovorni turizem v Sloveniji, ki ohranja njene lepote, krepi in ohranja kulturno izročilo ter pristno okolje. Ko ljudje obiščejo Slovenijo, so navdušeni nad življenjem lokalnih ljudi, saj smo Slovenci močno povezani z naravo, do tujcev pa prijazni in odprti. V Sloveniji vidimo ogromen potencial in verjamemo, da lahko z našo inovativno strastjo in usmerjenostjo v odgovorni turizem turistom pokažemo pravo in pristno Slovenijo.

Naša Alpska melodija se odvija v bližini Bleda. Bled je nepogrešljiva točka za vse tuje turiste, ki pridejo v Slovenijo, slika z otočkom sredi jezera pa eden najbolj prepoznavnih simbolov Slovenije. Zato smo se odločili, da popestrimo klasičen ogled Bleda z obiskom bližnje planote, kjer se srečamo s pastirjem, ki prikaže postopek striženja ovac. Nato se lahko tudi sami preizkusimo v striženju ovc, kar niti ni tako enostavno kot se zdi na prvi pogled. Izlet je popoln za družine, pa tudi vse druge ljubitelje narave. Nato se pomaknemo na drugo prekrasno alpsko planoto, kjer dobesedno lahko slišimo tišino narave. Le iz daljave se slišijo zvonci krav, ki se pasejo na obronkih te planšarske doline. Ko pridemo na to nebeško planoto, se nam kar zdi, da se je svet ustavil in moramo se uščipniti, da se prepričamo, da je vse res, ne le sanje. Na planšarski planoti nas sprejme domačin, pravi pastir, ki nam pripoveduje zgodbe o življenju na planoti. Pripravi nam tudi pokušino pravega kislega mleka, domačih klobas in zaseke, pa tudi šilce žganega ne sme manjkati. Skupaj z našim agronomistom pa poiščejo tudi zdravilne rožice, ki jih v Sloveniji ni malo, in si za konec tudi skuhajo svoj lastni alpski čaj.

Naša alpska melodija je usmerjena v ponujanje avtentične Slovenije. Turisti, ki gredo z nami na izlet, spoznajo najlepše kotičke Slovenije in lokalne ljudi, ki so poosebljenje pristne Slovenije. Turisti iščejo posebna doživetja in ta izlet ponuja prav to; izlet v neokrnjeni naravi brez turistov, srečanje z nekdaj tradicionalnim načinom življenja v gorah v sožitju z naravo, spoznavanje z lokalnimi ljudmi, ki še živijo na ta način, pokušanje lokalnih specialitet ter tudi izkušnja novih doživetij, ki jih samostojno brez agencije skorajda ne morejo izvesti. Takih izletov nikoli ne želimo in ne bomo ponujali množično in večjim skupinam, temveč le omejenemu številu gostov, saj bomo le s tem ohranili prvobitnost ostankov tradicionalnega načina planšarstva v Sloveniji.

Ne moremo reči, da smo uspešnejši po izredno povečanem prometu, saj to tudi ni glavni cilj naše agencije. Največji pokazatelj, da delamo v pravo smer, je neizmerno navdušenje turistov, ki gredo z nami na izlete, in navdušenje lokalnih ljudi, ki so ponosni, ker lahko delijo slovensko kulturo z drugimi ljudmi. Naša glavna usmeritev je preboj z novim konceptom slovenskega turizma, ki temelji na povezavi lokalne skupnosti v povezavi z življenjem v naravi. K uspešnosti tudi prištevamo povečano prepoznavnost agencije Spin Travel po unikatnih programih tako med domačimi turističnimi ponudniki kot v tujini.

http://www.toursslovenia.com

In Your Pocket - IQbator d.o.o.

In Your Pocket je vodilna založba evropskih mestnih vodičev/revij. Od leta 1992 smo se razširili že v več kot 20 državah ter pokrivamo mnoga mesta od Švedske do Grčije in od Rusije do Irske. In Your Pocket je edinstven, ker je poln iskrenih in objektivnih mnenj, praktičnih informacij ter nasvetov za bralce.Ljubljana In Your Pocket je v Sloveniji že v prvem letu prepričal več kot sto oglaševalcev z odličnim odzivom tujih obiskovalcev. V letu 2009 se je In Your Pocket razširil na več slovenskih mest Bled, Koper, Portorož in Maribor, kjer se trudimo, da oglaševalcem omogočimo, da jih tujci hitreje najdejo in si tako zagotovijo več prihodkov od hitro rastočega števila tujih in domačih gostov. Od leta 1997 je spletni portal www.inyourpocket.com postal pomemben del In Your Pocket skupine. Kot eden prvih spletnih potovalnih portalov smo osvojili številna priznanja in nagrade za kvaliteto ter ažurnost vsebin. V letu 2007 nas je angleški The Times uvrstil med najboljših 10 neodvisnih spletnih strani za potnike.

Z vodiči In Your Pocket si prizadevamo za čimboljšo predstavitev mesta Ljubljane in drugih slovenskih mest. Slovenijo želimo predstaviti tujcem kot deželo z veliko možnostmi preživljanja aktivnega prostega časa in turističnih znamenitosti. Prizadevamo si, da tujci v vodiču In Your Pocket pridobijo vse potrebne informacije, ki jim omogoča čim boljšo izbiro lokacij bivanja, nakupovanja in preizkušnja slovenskih dobrot. Prav tako pa je naš cilj povečati prihodke iz turizma, saj turisti v vodičih najdejo tudi koristne informacije kje porabiti svoj denar. Prizadevamo si, da tujci najdejo tist kar iščejo, kar prinaša obojestransko korist tako za tujce in naše oglaševalce. V tem letu bomo izdali tudi vodič Bled In Your Pocket, Maribor In Your Pocket, Koper In Your Pocket in kljub velikih finačnim izdatkom si trdno prizadevamo in sledimo viziji, da turistom v Sloveniji omogočimo čim bolj kvalitetno preživeti prosti čas, kar omogočajo informacije v vodiču InYour Pocket.

In Your Pocket so edini vodiči, ki jih pripravlja tuji novinar za slovenska mesta. Prednost vodičev InYour Pocket je ažurnost informacij, saj vsebuje aktualne urbane informacije. Poln je iskrenih in objektivnih mnenj, praktičnih informacij in nasvetov v angleščini. Prednost pred drugimi vodiči je, da vsebuje ažurirane informacije, s čimer tujcem zagotavljamo, da sprejemajo odločitve o bivanju, nakupih in preživljanju prostega časa na podlagi pravih informacij. Novost naših vodičev je tudi, da so vse lokacije, ki so navedene v vodiču, dostopne tudi na internetu, kjer si lahko tudi naš vodič brezplačno prenesejo in uporabljajo, za vsa mesta, ki imajo naš In Your Pocket vodiče, tako v Sloveniji kot v tujini.

In Your Pocket vodiči prispevajo k večji prepoznavnosti slovenskih mest, prav tako omogočajo tujcem čim bolj učinkivito preživeti čas v Sloveniji. Kot podjetje IQbator smo uspešnejši saj si prizadevamo za promocijo slovenskega turizma in promocijo Slovenije v svetu. Projekt In Your Pocket pozitivno vpliva na poslovne rezultate podjetja InYourPocket, ves čas si prizadevamo za izboljševanje vodičev InYourPocket, kar poročajo tudi naše stranke, ki so vsakič bolj zadovoljne. Trenutno se od konkurence razlikujemo v tem, da je v našem turistične vodiču poleg zemljevida, tudi veliko informacij od nastanitvenih možnosti, restavracij, trgovin, naravnih ter kulturnih znamenitosti ipd., ki tujci na obisku olajšajo samo iskanje, in se lahko lažje osredotočajo na sam obisk ter užitek in pozabijo na skrbi.

www.inyourpocket.si

Slovenska treking liga - Natura

Društvo Natura se ukvarja z organizacijo športnih in turističnih tematskih prireditev. Vsi produkti društva so inovativni in prvič izvajani na slovenskih tleh in nasploh. Osnovni motiv društva je razvoj športno-rekreativnih produktov z zgodbo ali tematiko oz. produktov, ki temeljijo na doživljajski in enkratni situaciji. Glavni produkti Društva so Slovenska treking liga, Pustolovec Rajd - reševanje pustolovskih problemov, Ljubljanska križarjenja, ki predstavlja Ljubljano kot najbolj zanimivo prestolnico Evrope, in še nekateri drugi.

Slovenska treking liga je hoja vznemirljiva!
Gre za sklop samostojnih, a poenotenih in smiselno povezanih tekmovanj in druženj v pustolovskem doživljajskem pohodništvu (trekingu) v Sloveniji in bližnji okolici. Namen tekmovanj je doživljajska izkušnja pohodništva na različnih hribovitih predelih Slovenije. Udeleženci se pomerijo v vzdržljivosti in iznajdljivosti na razmeroma dolgi, neoznačeni in prvenstveni pohodni trasi z nabiranjem kontrolnih točk in izvajanjem morebitnih nalog presenečenja. Namen posameznega trekinga je tudi spoznavanje kraja gostitelja in druženje med udeleženci in gostitelji.

Organizacija
Treking ligo vodi glavni organizator Natura v sodelovanju s posameznimi organizatorji tekme (trekinga). Posamezne trekinge organizirajo zainteresirani lokalni ali drugi organizatorji.

Namen in cilji
Cilj treking lige je popularizacija doživljajskega pohodništva, uveljavitev novega produkta – tekmovalnega trekinga, spoznavanje Slovenije preko kraja gostitelja in nenazadnje zdravo druženje rekreativcev.

Namen posameznega trekinga je v vzpodbujanju ustvarjalnega pohodništva, kjer si udeleženci načeloma sami izberejo način in potek potovanja po predvideni trasi preko vseh kontrolnih točk do cilja. Tekmovalci za napredovanje poleg vzdržljivosti uporabljajo tudi razne veščine (orientacija, komunikacija z domačini, taktično sledenje, različne spretnosti) in se pri tem zabavajo. Namen tekmovanj je tako tudi v zdravem rekreacijskem druženju in izmenjavi izkušenj. Gre za svojevrstno promocijo kraja gostitelja, ki ima možnost udeležencem iz Slovenije in tujine predstaviti svoje najbolj zanimive točke.

Osnovne usmeritve
Treking liga (TL) traja v obdobju enega leta (npr. Treking liga 2009). TL je praviloma sestavljena iz 8 treking potovanj. Srečanja morajo biti v skladu z načeli Treking lige in morajo biti razpršena po vsej Sloveniji in okolici. Tekmovanja so lahko skozi vso leto, med seboj se ne smejo prekrivati – presledek med enim in drugim trekingom naj ne bil krajši od 14 dni (najbolje je eno ligaško treking tekmovanje na mesec). Organizator TL vsako leto sproti pripravi spisek tekmovanj, na podlagi ponudbe in strategije, ki temelji na vsakoletni različnosti. Vsako tekmovanje ima tri dolžinske kategorije: 10km trasa (Aktivna) za začetnike, družine ipd., nato 20km (Pohodniška) za pohodnika in 40km (Ultra) dolga trasa za izzivalce in bolj ambiciozne udeležence. V letu 2009 so destinacije: Pohorje, Koroška, Bovec, Posavsko hribovje, Gorjanci, Storžič in zg.Savinsjka dolina. Tekmovalnega trekinga se je mogoče udeležiti samostojno, kot ekipa dvojic ali kot grupa (družina)

Disciplina in teren. Osnovna disciplina je hoja, ki se lahko (pri boj ambicioznih) kombinira s tekom. Treking poteka po markiranih in nemarkiranih stezah ali lažjemu brezpotju, kolovozih, in v najmanjšem možnem delu po cestah. Izbrani teren tekmovanja mora biti lahek, na zahtevnejše dele ali morebitne druge nevarnosti so tekmovalci posebej opozorjeni.

Druge veščine
Potrebno je osnovno poznavanje orientacije (branje kompasa in karte) in samostojna izbira smeri napredovanja. Dodatne veščine zajemajo hitro prilagodljivost na razmere na trasi, hitro ukrepanje pri izbiri poti (npr. razcepih), samostojna logistika hrane, pijače in počitka ipd.
Udeleženci si pomagajo napredovati tudi s komuniciranjem z domačini (vprašanja) in z verbalnim in neverbalnim komuniciranjem s sotekmovalci (taktika).

Osnovna pravila
Udeleženci že pred prijavo zvedo od organizatorja regijo in kraj trekinga, za osnovne karakteristike tekmovanja (dolžina, težavnost, kategorije, potrebne dodane veščine) in morda nekatere zanimive točke ob poti. Za končni razpored trase in kontrolnih točk pa udeleženi zvedo šele pred tekmovanjem (od 48 ur do tik pred startom – odvisno od posameznih organizatorjev).
Udeleženci lahko poljubno komunicirajo z okolico in razen prevozov in spremstva na poti lahko uporabljajo vse storitve od zunaj (planinske koče, trgovine, lokali, ...).
Udeleženci morajo imeti vedno s seboj obvezno opremo (ki je določena v razpisu posameznega tekmovanja), katere vsebino lahko organizator preveri kjerkoli v toku tekme.

Dodatne informacije
Vse dodatne informacije so dostopne na uradni strani Slovenske treking lige – www.treking.si

Slovenska treking lige je edinstven produkt, saj v enem zamahu uspe povezati 4 glavne človekove vzgibe za izvajanje turistične - rekreativne dejavnosti. Ti vzgibi so 1-raziskovalnost, radovedost, 2-tekmovalnost, 3-socialnost, želja po druženju, sodelovanju, zabavi in 4-čut za estetiko, naravo, drugačnost. Slovenska treking liga je zasnovana tako, da se je lahko udeležijo vsakdo, saj temelji na osnovnem gibanju - hoji. Liga je prilagojena tako začetnikom kot ekstremistom. Vsi se na koncu zberejo za isto mizo pri izmenjavi izkušenj in prijetnem druženju. Slovenska treking liga nudi možnost promocije vseh slovenskih krajev in regij. Nadalje Slovenska treking liga promovira ustvarjalno hojo in hkrati vzgaja udeležence in jih usmerja v samostojno oz. delno asistirano potovanje po krajini. Čeprav zares tekmuje le majhen del udeležencev (prvih 20%), pomeni merjenje in zapisovanje časa za vse nezavedno dodatno motivacijo za angažiranje svojih (skritih) psihovizičnih sposobnosti. Udeležence na nek način prelisičimo in tako vzpodbudimo, da dosežejo več, kot so pričakovali, jih s tem presenetimo in jim tako vzbudimo željo po novih raziskovanjih po Sloveniji.

Ideja Slovenske treking lige in udeležba se v letu 2009 širi nezadržno po Sloveniji. Udeležuje se jih staro in mlado, pari in družine. Prihajajo iz celotne Slovenije in tujine. Ljudi smo navdahnili z raziskovalno hojo, kjer niso vpeti v togost organiziranih vodenih izletov oz. tur, ampak so samostojni, prosti, svobodni. Oni odločajo, mi jih le usmerjamo. Prepričani smo, da smo in bomo vsem bodočim udeležencem pokazali enkratnost slovenske krajine in jim odprli skriti raziskovalni duh, ki si ga lahko začini vsak po svoje: s tekmovanjem, z osebnim izzivom premagati sebe in traso, z raziskovanjem po trasi ali le z zabavo na trasi in po njej. V letu 2010 pričakujemo do 500 udeležencev na tekmovalnem trekingih, vsi s preprostim motom: HOJA VZNEMIRLJIVA - TO JE TREKING LIGA !

www.treking.si