
Inovativnost ideje je v konceptu hotelske revije, ki na en način povzema koncept revij večjih svetovnih hotelskih korporacij, obenem pa se prilagaja posebnostim, ki jih narekuje majhnost slovenskega prostora. Revija na povsem samosvoj način povezuje turistična in hotelska podjetja z enako zastavljenimi vizijami med seboj. Za inovativno prvino štejemo predvsem združevanje različnih vidikov - od informiranja, povezovanja, vzporedne predstavitve hotelov in lokalnih ponudnikov do predstavitve dosežkov in uspešnih slovenskih blagovnih znamk, ob vsem tem pa z istim proizvodom še informiranje in obenem darilo hotela gostu za dobrodošlico ob nastanitvi. Izdelek gostu zagotovi slikovito predstavitev širše destinacije in s tem doprinaša tudi k podobi enovite turistične in spremljevalne ponudbe Slovenije. Tako gostu, ki je prispel v Slovenijo prvič, kot tistemu, ki se vrača ali tukaj celo prebiva.
Z uvedbo nove registrirane blagovne znamke Salon Slovenija smo kot podjetje zagotovo bolj prepoznavni, obenem pa s pomočjo izkušenj ob utiranju novosti pridobivamo številna znanja – tako teoretična kot praktična. Za nami so uspešno realizirane štiri izdaje, ideja se razvija, izdelek izboljšuje in postaja prepoznaven in pribljubljen. V prihodnosti načrtujemo še nadaljnji razvoj in izboljšave v vseh smereh.
http://www.salonslovenija.si/
Ni komentarjev:
Objavite komentar