>>> ! ! ! >>> NAHAJATE SE NA SPLETNI STRANI RAZPISA SEJALEC 2004-2010.

>>> ! ! ! >>> OD LETA 2011 DALJE JE objavljen na: http://www.btps.si/default.aspx?lng=sl

14. maj 2008

Revija Salon Slovenija

Salon Slovenija je revija, distribuirana v hotelih višje kategorije v Sloveniji. Namenjena je gostom v hotelih, razdeljuje se kot darilo dobrodošlice ob nastanitvi v hotelski sobi vsakega hotela, ki sodeluje pri projektu. Izhaja v nakladi med 15.000 in 25.000 izvodi. Prvič je bila izdana decembra 2006, ob sodelovanju LifeClass hotelov Portorož in Sava hotelov Bled, do letos smo jo izdajali dvakrat letno, od letošnjega aprila naprej pa izhaja trikrat letno. Aktualnost posamezne izdaje je torej štiri mesece, izhaja v dvojezični - slovensko angleški verziji, konec aprila, konec avgusta in konec decembra. Trenutno aktualna izdaja (4. po vrsti) je pogodbeno prisotna v 18 hotelih na območju celotne Slovenije. Revijo ustvarjamo v sodelovanju z zunanjimi izvajalci, najpomembnejši partner je agencija Nuit d.o.o., ki poleg oblikovanja skrbi tudi za izvrševanje distribucije hotelom. Zadali smo si pisati in obveščati goste o presežkih z vseh področjih. Ob dejstvu, da želimo tujega gosta fascinirati nad slovenskim potencialom pa ne želimo pozabiti na slovenske goste, zato se pri snovanju vsebine trudimo predstavljati novosti in posebnosti, ki so mnogokrat nepoznane celo prebivalcem Slovenije.

Inovativnost ideje je v konceptu hotelske revije, ki na en način povzema koncept revij večjih svetovnih hotelskih korporacij, obenem pa se prilagaja posebnostim, ki jih narekuje majhnost slovenskega prostora. Revija na povsem samosvoj način povezuje turistična in hotelska podjetja z enako zastavljenimi vizijami med seboj. Za inovativno prvino štejemo predvsem združevanje različnih vidikov - od informiranja, povezovanja, vzporedne predstavitve hotelov in lokalnih ponudnikov do predstavitve dosežkov in uspešnih slovenskih blagovnih znamk, ob vsem tem pa z istim proizvodom še informiranje in obenem darilo hotela gostu za dobrodošlico ob nastanitvi. Izdelek gostu zagotovi slikovito predstavitev širše destinacije in s tem doprinaša tudi k podobi enovite turistične in spremljevalne ponudbe Slovenije. Tako gostu, ki je prispel v Slovenijo prvič, kot tistemu, ki se vrača ali tukaj celo prebiva.

Z uvedbo nove registrirane blagovne znamke Salon Slovenija smo kot podjetje zagotovo bolj prepoznavni, obenem pa s pomočjo izkušenj ob utiranju novosti pridobivamo številna znanja – tako teoretična kot praktična. Za nami so uspešno realizirane štiri izdaje, ideja se razvija, izdelek izboljšuje in postaja prepoznaven in pribljubljen. V prihodnosti načrtujemo še nadaljnji razvoj in izboljšave v vseh smereh.

http://www.salonslovenija.si/

Ni komentarjev: