>>> ! ! ! >>> NAHAJATE SE NA SPLETNI STRANI RAZPISA SEJALEC 2004-2010.

>>> ! ! ! >>> OD LETA 2011 DALJE JE objavljen na: http://www.btps.si/default.aspx?lng=sl

18. maj 2007

Vodiči po Ljubljani za ciljne skupine

Zavod za turizem Ljubljana se je predstavil že v predprijavi Interaktivni spletni zemljevid Ljubljane. V tej predprijavi pa predstavlja štiri nove tiskovine, vodiče po Ljubljani, v slovenskem in angleškem jeziku. Vodiči so namenjeni družinam, mladim, seniorjem in poslovnežem ter vse štiri ciljne skupine seznanjajo s prek 200 turističnimi programi in paketi, ki so prilagojeni posameznim ciljnim skupinam.

Gre za drugačen inovativen pristop k oblikovanju turistične ponudbe, povezovanje ponudnikov, kjer so ponudniki nastanitvenih zmogljivosti oblikovali dodatne programe ponudbe in so s tem postali nosilci turističnega produkta. Pri oblikovanju turistične ponudbe pa se je upoštevala tudi segmentacija vseh štirih ciljnih skupin. Ponudbo smo razvijali skupaj s predstavniki partnerjev projekta "Razvoj organizacijskih struktur za turistično destinacijo Ljubljana" na delavnicah, kjer smo oblikovali programe ponudbe in pripravili vsebino programov prilagojeno vsem štirim ciljnim skupinam gostov.

Skupni imenovalec vseh vodičev je, da je Ljubljana vsem štirim ciljnim skupinam predstavljena kot živahno mesto. Vodiči vsebujejo turistične programe in pakete, ki so uporabni tudi za meščane Ljubljane. Tiskovine so vsebinsko bogate in informativne, a hkrati pregledne.

Inovacija novih tiskovin je predvsem v pristopu k načinu dela in oblikovanja turističnih programov, povezovanju ponudnikov in načinu strukturiranja ponudbe. Posebnost in dodana vrednost novih edicij je, da so rezultat skupnega dela dvaindvajsetih partnerjev projekta "Razvoj organizacijskih struktur za turistično destinacijo Ljubljana". Zavod za turizem Ljubljana je povezal ponudnike storitev v turistični destinaciji Ljubljana in ob strokovnem vodenju Zavoda so posamezni nosilci pripravili konkretne turistične programe za posamezne ciljne skupine.

Vodiči z novimi programi so izrazito obogatili ponudbo, ki je na voljo obiskovalcem Ljubljane, pa tudi Ljubljančanom, saj ne vsebujejo le informacij temveč tudi konkretne programe. Pripravljena in med ponudniki usklajena turistična ponudba omogoča posameznim ciljnih skupinam lahko odločitev in izbor posameznih programov, možnost drugačnega doživljanja turistične destinacije Ljubljana in daljšega obiska v Ljubljani in okolici. Z novim načinom dela smo tako pridobili boljšo ponudbo, boljše povezave in omogočili več sodelovanja med nosilci turistične ponudbe.

Povezave do vodičev za: družine, mlade, poslovneže, seniorje.

Ni komentarjev: