>>> ! ! ! >>> NAHAJATE SE NA SPLETNI STRANI RAZPISA SEJALEC 2004-2010.

>>> ! ! ! >>> OD LETA 2011 DALJE JE objavljen na: http://www.btps.si/default.aspx?lng=sl

18. maj 2010

Turistični planer My Visit - Turizem Ljubljana

Turizem Ljubljana je javni zavod, katerega osnovna naloga je pospeševanje turizma v Ljubljani v sodelovanju z nosilci turistične ponudbe v mestu. Deluje od 2. aprila 2001, ko ga je (sprva kot javni gospodarski zavod Zavod za turizem Ljubljana) ustanovila Mestna občina Ljubljana. Osnovna dejavnost Turizma Ljubljana je oblikovati celovito turistično ponudbo MOL ter izvajati promocijo Ljubljane z okolico kot privlačne in zanimive turistične destinacije. Pri tem sledimo cilju, da je turistična ponudba privlačna za tuje obiskovalce, hkrati pa pozitivno vpliva na kakovost življenja prebivalcev Ljubljane.

Turistični planer My Visit je inovativna spletna aplikacija, s pomočjo katere lahko na preprost način izdelate program svojega obiska Ljubljane. Lahko pa si tudi zgolj shranjujete zanimive vsebine. My Visit lahko uporabljate če se na spletnem mestu prijavite in ustvarite svoj profil.

Planer My Visit deluje kot košarica za priljubljene vsebine in kot koledar aktivnosti. Aktivnosti oziroma vsebine, ki jih dodajate v svoj obisk, lahko razporedite po dnevih, celoten obisk s prikazom lokacij (zemljevidi) in opisi aktivnosti pa lahko tudi natisnete ali pošljete prijateljem po elektronski pošti.

V svoj načrt obiska Ljubljane lahko vključite nastanitvene objekte, kjer boste prenočevali, prireditve, ki se jih boste udeležili, znamenitosti, ki si jih boste ogledali, organizirane oglede mesta, ki jih izvaja Turizem Ljubljana ali izlete po Sloveniji, ki jih izvajajo lokalne agencije, trgovine, kjer boste nakupovali, restavracije, kjer boste jedli, ponudbo športa in rekreacije, praktične informacije in druge storitve (npr. bencinske črpalke, pošte, rent-a-car podjetja) itd.

My Visit je podprt z interaktivnim zemljevidom. Vsa turistična in preostala ponudba, ki jo je mogoče prikazati v prostoru, se na zemljevidu prikaže tudi v okviru vašega lastnega obiska, poleg tega pa je aktivnosti mogoče dodajati v My Visit tudi s samega zemljevida. Na tak način vam planer My Visit pomaga ustvariti tudi vtis o razdaljah in olajšuje orientacijo. S planerjem My Visit se boste lažje znašli in bolje izkoristili čas, ki ga imate na voljo.

My Visit je specifično zasnovana web 2.0 aplikacija, katere ciljni uporabnik je obiskovalec Ljubljane ali njene okolice. My Visit je bil zasnovan kot orodje za personalizacijo vsebin spletnega mesta naše turistične destinacije, izkazal pa se je še za veliko več od tega. Osnovni cilj, ki smo mu sledili pri uvedbi My Visita je bil povečati prijaznost spletnega mesta www.visitljubljana.si uporabniku in mu olajšati pot do vsega tistega, kar ga posebej zanima, hkrati pa mu zagotoviti tudi neomejen dostop do izbranih vsebin. Ta cilj smo tudi uresničili.

My Visit deluje po preprostem principu, s pomočjo katerega si uporabnik lahko sam izbere vse tisto, kar ga najbolj zanima oziroma kar bi rad obiskal, si ogledal ali doživel. Na svetovnem spletu sicer obstajajo številni planerji obiska in košarice vsebin, ki pa večinoma omogočajo zgolj zbiranje priljubljenih vsebin, ne pa tudi razporejanja teh vsebin v itinerarije obiskov po datumih ali pošiljanja razporeda teh obiskov po elektronski pošti. V My Visitu si je mogoče narediti neomejeno število obiskov na poljubne datume, možna pa tudi uporaba brez vnosa datumov, torej na način klasične košarice priljubljenih vsebin. Zasnova My Visita je torej zelo odprta in uporabnika ne omejuje. Inovativen je tudi način, na katerega je My Visit podprt oziroma integriran z interaktivnim zemljevidom.

V bližnji prihodnosti bo My Visit postal tudi inovativno promocijsko orodje, saj bo nadgrajen s funkcijami za komentiranje obiska, objavo obiska na spletnih socialnih omrežjih (Facebook, Netlog in Twitter) ter dodajanje povezav do zbirk fotografij, ki smo jih posneli na obisku. Na tak način bo sklenjen krog med uporabo našega spletnega mesta, turistovo lastno izkušnjo in njegovo željo, da deli svoje izkušnje s prijatelji. Kar zadeva promocijo destinacije, bo to pripomoglo k njeni popularizaciji na spletnih socialnih omrežjih.

Planer My Visit je zasnovan tako, da uporabniku približa turistično ponudbo destinacije in mu olajša pot do nje. Odzivi zadovoljnih uporabnikov pričajo o tem, da to počnemo uspešno. Uspeh My Visita je zaenkrat mogoče ocenjevati samo po tovrstnih odzivih, saj My Visit ni promocijsko orodje, ki bi samo po sebi vplivalo na povečanje turističnega obiska, niti ne omogoča opravljanja nakupov in s tem tržnega prihodka. Vendar pa je po drugi strani njegova zasnova dovolj vsestranska, da omogoča nadgradnje v obe omenjeni smeri.

Tako turistična destinacija Ljubljana "igra na vse čute" obiskovalca (Strateški razvojni in trženjski načrt TDL 2007-2013, povzetek str. 17), My Visit še pred njegovim obiskom "igra" na njegovo radovednost. Pri potencialnem turistu spodbuja njegovo intuitivnost in raziskovalno žilico ter mu približa destinacijo na obvladljiv in domiseln način.

Vse te funkcije je mogoče uporabljati tudi v primeru, da pri načrtovanju obiska pomagamo nekomu drugemu, zato je My Visit praktično uporabno orodje za npr. informatorja v TIC-u, hotelskega receptorja itd. Na tak način z njegovo pomočjo lahko izboljšamo informiranje in tudi kakovost turističnih storitev. Na tovrstnih izobraževanjih oziroma uvajanjih planerja My Visit kot tovrstne podpore tudi že delamo.

My Visit je uporaben tudi kot pomoč za touroperaterje, ki načrtujejo program izleta v Ljubljano. Dodatne funkcije, kot sta tiskanje itinerarija obiska in pošiljanje po elektronski pošti, predstavljajo dodano vrednost, ki presega samo uporabo spleta, saj vsebine na izjemno preprost in učinkovit način lahko prenesete izven spletnega mesta in so vam zato lahko v pomoč na samem terenu oziroma pri vašem konkretnem obisku Ljubljane. Na tak način pomagamo uresničevati "zeleno" strategijo, v okviru katere bomo lahko tudi s pomočjo My Visita vsaj pri določenih segmentih uporabnikov nekoliko zmanjšali potrebo po tiskanih turističnih brošurah.

Več informacij: www.visitljubljana.si, http://www.visitljubljana.si/en/myvisit/login.html

Ni komentarjev: