>>> ! ! ! >>> NAHAJATE SE NA SPLETNI STRANI RAZPISA SEJALEC 2004-2010.

>>> ! ! ! >>> OD LETA 2011 DALJE JE objavljen na: http://www.btps.si/default.aspx?lng=sl

6. dec. 2007

Rezultati razpisa Sejalec 2007

Letošnja zgodba, ki je bila na tej spletni strani obiskana več kot 10.000-krat, je dobila svoj epilog.


Na 10. slovenskem turističnem forumu v Rogaški Slatini so bili razglašeni sejalci 2007!!!


Konzorcij za potniški terminal Koper
Potniško pristanišče Koper

Konzorcij za potniški terminal Koper je rezultat dobre uigranosti različnih javnih in zasebnih organizacij, katerih prispevek je bil potreben, da je Slovenija bogatejša za zanjo resnično nov turistični produkt in poznana novemu segmentu svetovne turistične populacije. Potniško pristanišče Koper odpira vrata turistom, ki jim je lahko zanimivo prav vse, kar se v turistični Sloveniji skriva za dobrimi 40 kilometri obale. Tisto, kar že dolga leta poudarjamo, je mogoče v Kopru še posebej dobro prodajati: raznoliki kotički naše države so v le pičlih nekaj urah na dosegu vsakega turista, ki nas obišče - pa četudi le za en dan z ladjo. Zato upajmo, da bo s to nagrajeno novostjo vsa Slovenija deležna še več radovednih turistov, ki si jo bodo želeli ogledati podolgem in počez.

Židana marela se je predstavila židane volje, ki je ključna sestavina tistega, kar zavod pooseblja kot pomembni in izvirni promotor naše države in tradicije. Čeprav je slovenska folkora v naši sredini že od nekdaj, so jo prav oni na nov in mladosten način približali domačim in tujim turistom. S pravimi zunanjimi strokovnimi sodelavci so trije mladeniči - ustanovitelji zavoda - poiskali tisto, kar našo rodno grudo predstavlja na suveren način. S pomočjo množice mladih, zagrizenih folkloristov iz vse Slovenije lahko zato danes po naročilu o-življajo stare običaje in po-življajo tiste, ki se jim zahoče avtohtone slovenske židane volje. Komisiji so s svojo prijavo dokazali, da je tudi stoletja stare ideje mogoče uspešno prodajati v novi obleki.


Zaliv Svetega Duha, kjer se nahaja Bioenergijski resort Salinera, ima dolgo tradicijo naravnega zdravilstva, s katerim so se ukvarjali že Benediktinci v 13. stoletju. K razvoju nove podobe resorta so jih vzpodbudile naravne danosti, energetsko ugodna lega in sodobni turistični trendi vračanja k naravi in zdravemu načinu življenja. Čeprav je rdeča nit njihove ponudbe bioenergija, ki ni pogosta spremljevalka slovenskega turizma, so s svojo domiselnostjo, kakovostjo in predanostjo prepričali strokovno komisijo, da znajo zapluti v nove vode.

Enak duh je komisija začutila tudi v ekipi Zavoda za turizem Ljubljana, kjer so z interdisciplinarnim sodelovanjem različnih ljubljanskih organizacij vzpostavili turizmu namenjen interaktivni spletni zemljevid, ki se spogleduje s tistimi najbolj razširenimi po svetu. Vpliv informacijske in komunikacijske tehnologije je v sodobnem turizmu še kako močan (pa vendar včasih še vedno prezrt), zato si za visoko uvrstitev informatike v svojih razvojnih prioritetah Zavod za turizem Ljubljana upravičeno zasluži to priznanje.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ta vaš letošnji sejalec je eno samo blefiranje in zavajanje. Kr neki, mislim, da si en potniški terminal zasluži nagrado za inovativnost? Halo ?!? K sreči je ta nagrada tako nepomembna in dejansko razen brezplačnih predstavitev na sejmih ničemur ne koristi. Te sejmi pa, vsi vemo, da so namenjeni predvsem samemu sebi. Za prihodnje leto priporočam, da nagradite Dars (za inovativen pristop k zaustavljanju tujih turistov v Sloveniji).

Dejan Križaj pravi ...

Jaka, pozdravljeni! Hvala za vaše mnenje. Inovativnost je zelo širok pojem in odvisno je, kako ga interpretirate; podobno se lahko zgodi pri drugih "širokih" pojmih kot so ljubezen, sovraštvo, kreativnost, turizem, posel, poštenost...

Pomembna je torej definicija, po kateri inovativnost vrednotite. Po kratki, klasični definiciji gre za uvajanje novosti, ki prinašajo merljivo dodano vrednost. Veliko nejasnosti pri ljudeh povzročata tako definicija novosti kot definicija dodane vrednosti (ki sta v različnih okoljih lahko različno opredeljena; zanimivo bi bilo npr. če si preberete definicijo, ki jo pri raziskovanju uporablja Statistični urad RS).

Naša definicija je bila podrobneje obrazložena v razpisni dokumentaciji in glede na objavljene razpisne kriterije so člani komisije (z različnih s turizmom povezanih področij) izbrali naboljše štiri.

Na vse vaše skoncentrirane in ne ravno podrobno obrazložene ugotovitve (da bi jih lahko enostavno razumel) seveda ni možnost odgovarjati takole, na načelni ravni. Če ste pripravljeni, se z vami z veseljem srečam ali izmenjam nekaj e-sporočil, da ugotoviva, kje vas v resnici čevelj žuli. Lahko pa seveda tudi anonimno vprašate naprej, da prideva do točke, ko bova bolje razumela drug drugega.

Dejan Križaj
sejalec @ slovenia.info